Sayfalar

3 Aralık 2009 Perşembe

SEMAZENLİ CAM KOLYEM

Bir Konya'lı olarak Mevleviliğe ilgim çok.
Bu nedenle bu yıl Blacktea Markası ile satışa sunduğum takılarım arasına MEVLANA VE DERVİŞLER KOLEKSİYONU'mu da katmıştım.

Bu ilgim nedeniyle internette sürekli Mevlevilik temalı takıları araştırıyorum.
Bu araştırmalarım sırasında Kathre'ye rastladım.
Berna Terziahmetoğlu Demiryol, birbirinden güzel cam takılara imza atıyor.
Hemen maille irtibata geçerek ''Rumi'' adlı kolyesinden istedim.
Benim kolyemdeki semazenin Berna Hanım'ın koleksiyonundaki Rumi'den bir küçük farkı var; o da üzerinde swarovski taşı.
Şıklık katacağını düşündüğüm için cama şekil verirken bu swarovski taşı eklemesini rica ettim.
Kendisi de tam da hayal ettiğim gibi bir semazen yapıp bana gönderdi.
Ben kolyeyi bana zincirsiz olarak göndermesin istedim ve kolyeye altın rengi titanyumdan bu kordonu yaptım.

Eğer siz de benzer güzellikte bir kolyeye sahip olmak isterseniz koleksiyona buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder