Sayfalar

25 Kasım 2009 Çarşamba

ANKARA'DAN PAKETİM GELDİ, EVDE BİR BAYRAM HAVASI

Cumartesi sabahı 9'da cep telefonuma bir mesaj geldi.
..... sayılı kargonuz .... şubemize ulaşmıştır diye.
Bana kargo ile ne gelmiş olabilir diye düşünürek kargo şubesine gittim.
Paketin üzerinde Oya Abla'nın ismini görünce çok sevindim ve heyecanlandım.
Eve gidip hemen paketimi açtım ve bakın içinden neler çıktı.
Sevgili Oya Abla'cım tığ işi yapamayan bu arkadaşına bakın hiç üşenmeden neler yapıp yollamış..
Oya Abla benim taki forumu sayesinde tanistigim cok azimli ve hayat dolu bir insan


Aslında içinde siyah ve kırmızı örme boncuklar da vardı bu paketin.
Paketi açar açmaz heyacanla aşağıdaki kolyeyi yapmaya başladığım için siyah ve kırmızılar bu fotoğrafta yok ne yazık ki...
İşte onlar da aşağıda...


Gülay Takı forum sayesinde tanıdığım ve hiç karşılık beklemeksizin hasta yatağında yattığı yerde benim için bu el işlerini yapan Oya Abla'ya bir kez daha teşekkür eder ve uzun zaman sonra yaptığım bu takımı beğeninize sunarım...
Diger cicilerimle yapacaklarimi yine yayinlayacagim.

Haaa bu arada Oya Abla'nın kendi yaptığı takıları ya da kaplama boncukları satın almak isterseniz burayı tıklayarak pasajına ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder