Sayfalar

25 Kasım 2009 Çarşamba

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM EN GÜZEL ALIŞVERİŞ

Yaptığım takıları ve yine takı markam olan BLACKTEA nin ürünlerinden olan havlu ve mutfak önlüklerini pasajimda satıyorum biliyorsunuz6 Ayi aşkın bir zamandır pasaja üyeyim.
Çok defa satış yapmama rağmen ilk kez geçen hafta bir ürün aldım pasajdan.
Benim şu anda henüz bir bebeğim yok.
Ama bu biberon kılıfını görur görmez çok beğendim ve pasaj sahibi anne pandaya mesaj gönderdim.
Çünkü satışta olan kılıfları pembe ve mavi idi.
Ben de kendisinden henüz bir bebeğim olmadığı için ayni kılıfın her iki cinsiyet için de uygun bir renk olan sarısını örüp öremeyeceğini sordum.
Kendisi 1 hafta gibi kısa bir zamanda bana ürünümün hazır olduğunu ve bana özel olarak satışa çıkarıldığını söyledi.
Gece yarısı büyük bir heyecanla ürünü satın aldım.
2 gün sonra ürün elime geçtiğinde heyecanıma bir de memnuniyet ve şaşkınlık eklendi.
Çünkü hem kılıf fotografta bile görüldüğünden daha güzeldi hem de paketi ve ince bir düşüncenin sonucu olarak pakete eklenen 30 santimlik kurdela beni cok mutlu etti.
İlk once bu kurdelanın ne oldugunu anlamadım.
Ancak annepanda'nin açıklaması ile şaşkınlığım mutluluğa dönüştü.
Aşağıda fotoğrafta görüldüğü üzere benim tavşanımın kulağında kurdeladan fiyonk var.
Çünkü bu tavsan kız.
Anne panda bana dedi ki;''Eğer bebeğiniz kız olursa bu kulağındaki kurdela kalsın cunku o tokadır, yok eğer bebeğiniz erkek olursa paketin icine daha uzun bir kurdela koydum, kulağındakini çıkarıp uzun olanı boynuna kravat gibi bağlarsınız o zaman tavşanınız erkek olur'' dedi.
Bu çok ince bir düşüncenin ve işine saygının ürünüdür biliyor musunuz bana göre.
Sonra kendisinin blogunu da kesfettim.
Kendisi bir Azeri Türkü, blogu da bu nedenle Azeri Türkçesi ile yazılıyor.
Yazılanların tamamını anlamasam da bir haftadır bu bloga dadandım.
Yazılarından ve yorumlara verdiği cevaplardan anlıyorum ki sadece müşterisi olduğum için bana karşı incelikli değil herkese karşı bu inceliği.
Kılıfın örüldüğü tekniğe amigurimi deniyor.
Bu bir japon tiğ işi ile oyuncak yapma sanatı.
İnternette cok örneklerine rastladım, yapmış olmak icin yapanlar da var bunu.
Ama anne pandanın örgüsü gerçekten çok güzel.
Eğer biberon kılıfı ya da oyuncak ihtiyaciniz varsa mutlaka pasajına göz atın derim
Güzel yazilari için ise bloguna.....


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder