Sayfalar

27 Aralık 2011 Salı

KIZIMA BERE- KAŞKOL

Kızıma:) ama bu bere kaşkol örüldüğünde daha ortada kızım yoktu:)
Arada mavili şeyler de örüyordum tabii ama en çok pembeliydi ördüklerim.
Sonra bir kızımızın olacağı belli oldu.
Bitmişi bitmemişi ne varsa mavili, torbalara tıkıştırıldı, ortadan kaldırıldı:)
Ben sıkılırım uzun uzun bir şeyler örmekten.
Yelek, kazak başlarsam dünyada bitiremem o nedenle hep küçük şeyler örerim.
Bu da yapımı çok basit ve aralardaki ajurları nedeniyle çabucak biten bir örnek olduğu için hemen örüp bitirdim.
Geçen yıl bu zamanlarda bitmişti.
Dün ilk kez güzel kızım Jane'nin başına takıldı.

2 yorum:

  1. Merhaba, çok güzel olmuş kızınız da çok şirin Allah bağışlasın. Güle güle kullansın.

    Benim kızım 10 yaşında şu anda tepemde vır vır konuşup duruyor. Sizin kızınızın yaşındayken 'ne zaman büyüyecek' diyordum.
    Çok çabuk geçmiş zaman.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Nergiz Hanım, çok teşekkürler, amin.
    Sizin kızınızı da Allah bağışlasın.
    eee doğan büyüyor:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil