Sayfalar

30 Aralık 2011 Cuma

YILBAŞI HEDİYELERİMDEN BAZILARI

Kızım grip 3 gündür, kapı dışarı çıkamıyorum.Evde bulunan ürünler ve evde bulunan malzemelerle sevdiğim 3 kişiye yılbaşı hediyeleri hazırladım.

Kafkas dansçılar desenli mutfak önlüğü ablamla benim tasarımım, her rengi ve kot olanları var.
Yakında bu adresteki dükkanıma da ekleyeceğim.

Bereler ve boyunluk ablamın el emeği.
Annem ve ablam her zaman bere örerler,
Hatta ablam burada satıyor ürünlerini, ilgilenen olursa pasajına bakabilir.
Ben örgü olayını fazla beceremediğim için onların bere ve boyunluklarını alıyorum zaman zaman.

Petekli tüller her zaman evimde bulunuyor.
Paketlemeden süslemeye kadar her şeyde işime yarıyor.
Olmadı kesip kat kat dikin petekli tülden şahane bulaşık süngeri de olur, onu da paylaşırım.

Pembe paketlere minik keçe kalpler iğneledim.

Kırmızı paketteki yeşil malzeme ise Banuca'nın bu yazısında bahsettiği süet pipo temizleme çubuklarından.
İçi tel olduğu için paketlemede de çok rahatça kullanılıyor.

Yılbaşına 1,5 gün kala belki evinizde bulunan şeylerle nasıl hediyeler hazırlanabilir sorusuna cevap olabilir diye paylaşmak istedim.







5 yorum:

  1. Merhaba, kızınıza çok geçmiş olsun. Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  3. herşey sağlıkla, keyifle, huzurla eskisin,
    yerine daha yenileri gelsin :)))

    iyi seneler
    sevgilerr :=)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, iyi seneler, sevgiler

    YanıtlaSil