Sayfalar

25 Aralık 2011 Pazar

KUŞLU YASTIĞIM:)

Geçen yıl yılbaşı öncesi facebook, pasaj, emeksensin ya da bloglardan tanışan bir grup bayanla bir yılbaşı çekilişi gerçekleştirmiştik.
Bu çekilişte bana hediye gönderen kişi Sesiber'di.
Hediyesini bana göndermeden önce bir ön izleme fotoğrafı yayınlamıştı ve o zaman keşke O'na çıkan kişi ben olsam diye aklımdan geçirmiştim.
Bir kaç gün sonra postacı kapıyı çalıp Sakarya'dan bir paketiniz var dediğinde de çoook sevinmiştim.
Sibel'le geçen yıl kızıma hamileyken tanışmıştık.
Kendisi kızımın odası için bir sürü pembe keçe kuş yapmıştı.
Kuşları ben ilk kez O'nda gördüm ve çok sevdim.
Anne -kız bir çok şeyimiz kuşlu şimdi.
Oda dekorasyonumuzdan, bazı dekoratif objelere, kıyafetlerimize kadar pek çok şeyde kuş figürü var.
Hatta kızımın odası hazırlandıktan sonra odayı ilk kez gören annem;''bu ne kadar çok kuş, bak kafanıza şeedecekler:)))'' demişti şakayla karışık.
Kafamıza şeetmediler:) ama kalbimizi fethetti o kuşlar.
Bu hediye 21.12.2010'da elime geçmişti.
Yayınlamak şimdi kısmet oldu...
1 sene sonra yani.
Sağdaki fotoğrafta kızımın arkasında görünüyor yastık.
(Sadece fotoğraflamak için bir yere koymak istemedim, orada yaşayan bir evde, kullanımda olduğu görülsün istedim)
Kızım artık kucağımda çok şükür ve günler sonra yaşına basacak.
Şu anda ben bunları yazarken o kuşlarla dolu odasında mışıl mışıl uyuyor.
Yastığımız ise köydeki evimizde.
Sibel'e o mektupta yazdığı gibi yazdığı gibi başımızı, sırtımızı yasladığımızda O'nu anmadan geçmiyoruz.
Mektubu bize ailece iyi yıllar dileyerek bitirmişti kendisi geçen yıl.
Biz de bu yazıyla kendisine çoook güzel bir yıl diliyoruz.
2012'de daha çok kuş uçsun yuvadan inşallah.

1 yorum:

  1. Canım güle güle kullan. Yerine çok yakışmış, kullandığına ayrıca sevindim. Jane'yi de ekrandan öptüm,
    Sevgiler,teşekkürler...

    YanıtlaSil